Veelgestelde vragen

Kan ik je ook mailen?

Mail al je vragen naar juliet@julietillustraties.nl en ik beantwoord je vragen binnen een dag. Soms ben ik onderweg en kan niet direct antwoorden. Heb je een spoedvraag? Bel me dan op 06 53 198 628.

Welke manieren van verzenden zijn mogelijk?


Je kunt ze online bestellen en thuis laten bezorgen of ze ophalen in Zeist. Maak hiervoor wel even
een afspraak, zodat je zeker weet dat er iemand thuis is. Een afspraak maken kan via
juliet@julietillustraties.nl


Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten (en handling) voor een postverzending en brievenbuspakket zijn €4,10 en voor een pakket €6,75. Het is dus
afhankelijk of je pakket door de brievenbus past of dat er een bezorger langs moet komen.


Hoe weet ik waar mijn bestelling is?


Alle pakketten worden voorzien van een PostNL Track en Trace code die je via de mail krijgt. Op
deze manier kun je jouw bestelling op de voet volgen.


Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket krijg?


De levering duurt nadat je de bestelling hebt geplaatst, zo’n 2 á 3 werkdagen. Uiteraard kan
PostNL kampen met vertraging, maar dat is allemaal te volgen via de Track & Trace.


Wat is het retourbeleid?


Je kunt op het moment dat je het pakket hebt ontvangen, binnen 14 dagen retourneren indien;
het product in dezelfde staat verkeert als bij de ontvangst;
retourneer het liefst in de originele verpakking zonder beschadiging.
Mail indien je wilt retourneren naar juliet@julietillustratie.nl , stuur vervolgens alles retour naar het
onderstaande adres:
Oude Arnhemseweg 275
3705 BE Zeist
Na ontvangst van het geretourneerde pakket, word je de betaling binnen 1 a 2 dagen teruggestort. De retourkosten zijn voor eigen rekening.


Mijn product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Helaas kan het altijd voorkomen dat je pakket beschadigd is geleverd, mail  jouw verhaal naar juliet@julietillustratie.nl , of bel mij, en dan kijken we naar een gepaste oplossing.